it always rains the hardest on the people who deserve the sun


Hai everybody ♥

Hows it going with you all?
Im doing pretty good but im exhausted!and i have no idea why because i slept enough…
it must be the weather… so today nothing goes how IIIII want it to go…
like i want to eat something that you can only eat in the winter but i want it NOW! just nobody sells it… How lame? HOW LAME? lol
Im a person that bites nails yea i know its a bad habit but im doing this like my whole life already and thats more of an addiction to me then smoking…
Wich is something i do too btw lol yeaaa i know im unhealty….
Anywayzzz i made this deal with somebody i stopped biting my nails and he stopped smoking… So i havent done it for 2 days now and it anoys me already!
But im staying strong lol i can do it im sure wish me luck ♥
So since im so tired my eyes dont work as good as some other days i also have glasses but i barely wear them in rl even while they are like the greatest glasses in the world! ray ban wayfarers FTW! \o/ lol yea i collect them in rl too…… anywayz my rl glasses are to see distance and when u wear them alot u can see close things perfectly too but since i do much on computers it anoyes me because i can see it better without then with! and i know its just something you need to get used too.
I also dont want my eyes to need those glasses i mean that they can only see with them u know what i mean? so its also not my ps day and it isnt my ps day for a couple days already… sorry guys ♥
I watched a tv show earlyer and the person said never stop smiling so even while im having a buhhh day im smiling in sl and made a blog pic again of me smiling lol
Yea call me a dork its all good ♥
Im btw addicted to my new scarf insl 😀 And i know alot of stuff i worn before but im blogging it for the stuff i havent blogged before lol

Skin: (Dernier Cri) Kassidy RFL – Cream Dernier Cri
Eyes: .ID. Light Sensitive/Basic – Ice .Insufferable Dastard.
Lashes1: [ glow ] Devilicious [ glow ] @ the Dressing Room
Lashes2: Eyelashes -39- Luscious *REDGRAVE* REDGRAVE
Freckless: *YS & YS* Freckles3 Add Tatoo Layer SL2 *YS & YS* @ the Dressing Room came with the Alice Rouge skin! Grab it before its gone!
Ears: *6DOO* wakka elf ears *** *6DOO* Little bit modded
Glasses: ~ Francinati0n ~ lil Glasses Stripes Perlmutt Francinati0nAvailable in many colors and also Gatcha versions! go grab them ♥
Hair: [e] Changes – Colour 04 [elikatira] @ the Collabor88 Only 88$L!
Whiskers: *L.inc* Whiskers Not for sale!
Scarf: *Crazy* bohemian scarf – colour change *Crazy*
Bodysuit: Caramel – Sailor Bodysuit Black Caramel
Shorts: *League* Crochet Shorts -Sunny -Dark *League*
Tattoo: *L.inc* Beyond the Veil *L.inc*
Bloody Knees: Bloody Knee light (with bandaid) ‘;:**:;’ Sticky Kiss’;:**:;’
Piercings: Creator Reeann Frost Shop is in renovation and will be open again soon
FlippyFloppys: Maitreya Gold * Flip-Flops Fawn Maitreya
Bracelets: miel – FRIENDO bracelet MIEL
Ring1: ~ imbue. turqoise ring ~ imbue.Group gift
Ring2: ~ imbue. Bow Ring ~ imbue.

And because i wanne cheer myself and others up that are down…
Here is the most horrible dutch song at this moment…
It gets stuck in ur head and im not only talking about the song 😉 also Romana the girl in the song gets stuck in ur head lol im sure
U have to tell me what u think about it haha
xoxo Soaphy ♥

3 thoughts on “it always rains the hardest on the people who deserve the sun

  1. OmG!!! 0.o i just need place an comment 😄

    I feel soooooo ashame lmfao.
    I’m dutch and i can’t understand….. how someone like that make a song that’s known in the whole wide world.. 😛
    That ramona gurl isnt she lovely when she wetting her lips (OMG) O.0 i was falling of ma chair when i saw that… gives me fucking nightmare’s ahhhhh 😛
    and those nice waves that the make with the arm Sooo Super Cool 😛 Rofl

    Btw you saw all is other songz??

    • haha ur dutch? so am i lol and i did see them all dont u just LOVE his dance moves?
      The lame part is the song gets stuck in my head i cant get it out…
      Everytime i see Romana beeing all wild in my imagination it drives me insane! haha ♥

  2. LoooooooooooL

    i saw them all!!
    The first time when i saw rinus i was on Skype with ma friend when he started to sing the toeter toeter toeter met romana op de scooter,, i was like WHat THe EFf 0.o he said to me look @ this.. the whole night we where singing rinus his songz -.- also the one He kastelein you know that one OMGEEE lmfao… look is walk rofl 😛

    He’s sooooo GawdaMN sexy ❤ :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: